Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Νικητής του ντέρμπι της Θεσσαλονίκης ο Ηρακλής

beliossss

Στα χέρια του Ηρακλή που έριξε την μεγάλη «ροπαλιά» κατέληξε το ντέρμπι της Θεσσαλονίκης. 
Σε ένα φοβερό ματς στην Τούμπα, η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου βγήκε… νικήτρια στο ροντέο κι έφυγε με το πρώτο της «διπλό», 1-0, έπειτα από το 2003.
Χρυσός σκόρερ για τον Γηραιό ήταν ο Λεοζίνιο με υπέροχο πλασέ στο 73ο λεπτό. Νωρίτερα, στο 52’ ακυρώθηκε γκολ του Μυστακίδη ως οφσάιντ, ενώ οι φιλοξενούμενοι διαμαρτύρονται για πέναλτι στον Μπουλούτ 59΄. Με δέκα τελείωσε το ματς η ομάδα του Τούντορ λόγω αποβολής του Βίτορ και αντιαθλητικό χτύπημα στις καθυστερήσεις. Τραυματίας αποχώρησε ο Μπερμπάτοφ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.