Ο Μάρκο Σίλβα σε ομιλία του προς τους παίκτες του λίγες μέρες πριν από τα παιχνίδια με ΑΕΚ και Άντερλεχτ τους ζήτησε να διώξουν από πάνω τους το άγχος και να παίξουν πιο ελεύθερα.
Ο Ολυμπιακός με δύο νίκες ακόμα θα κατακτήσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα Ελλάδος, ενώ σε λίγες μέρες θα αγωνιστεί και με την Άντερλεχτ για την φάση των «32» του Γιουρόπα Λιγκ.
Έτσι ο Μάρκο Σίλβα θέλησε να διώξει το άγχος από τους ποδοσφαιριστές του και μάλιστα τους τόνισε πως θέλει μεσοεπιθετικά να είναι πιο απελευθερωμένοι.
«Συνεχίζουμε την πορεία μας στο πρωτάθλημα και είμαστε αήττητοι. Δεν θέλω να αγχώνεστε για τίποτα. Έχουμε καταφέρει πάρα πολλά φέτος, δεν υπάρχει λόγος να είστε πιεσμένοι και αγχωμένοι.
Αυτό που θέλω από εσάς είναι από τη μέση και μπροστά να βγάζετε περισσότερη έμπνευση. Όχι όπως κάνατε στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, όπου δεν είχαμε καθόλου έμπνευση», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Πορτογάλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.