Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας, Δημήτρης Βίτσας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο αναγκαστικός καταμερισμός και μάλιστα ποσοστιαίος σε όλη την Ευρώπη είναι η λύση στη διαχείριση των προσφυγικών ροών.
Παράλληλα, υπενθύμισε ότι “η πρόταση περί του αναγκαστικού καταμερισμού, έγινε για πρώτη φορά από τον ΣΥΡΙΖΑ στο Συμβούλιο της Ευρώπης αρχές Μαρτίου 2015 και τότε μπήκε και στη Σύνοδο των αρχηγών και η απόφαση της συνόδου ήταν εθελοντικός καταμερισμός”.
”Αυτό ήταν εθελοντική αποφυγή σε ορισμένες περιπτώσεις”, σχολίασε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://ysterografa.gr/politics/βίτσας-ο-αναγκαστικός-καταμερισμός-σ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.