Ο Ολυμπιακός έβαλε τα χέρια του και έβγαλε τα μάτια του, καθώς επιβλήθηκε με 1-0 στην κανονική διάρκεια του αγώνα με την Άντερλεχτ, ωστόσο στην παράταση ηττήθηκε με 1-2 από τους Βέλγους.
Ο Φορτούνης με πέναλτι είχε σκοράρει για τους Πειραιώτες, που πλήρωσαν την κούρασή τους στο δεύτερο ημίχρονο, με τον Ατσεαμπόνγκ να δίνει την πρόκριση στην ομάδα του (97’, 111’). Δοκάρι για τους Βέλγους ο Ναχάρ. Έκλεισε τα μάτια του σε πέναλτι υπέρ του Μποτία ο Χάντερ, τραυματίας αποχώρησε ο Ντουρμάζ. Ήρωας πέρα από τον Ατσεαμπόνγκ και ο Προτό για την Άντερλεχτ.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/52880/aftoktonia-kai-apokleismos
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.