Συναγερμός σήμανε περίπου στις 10 το βράδυ, στο κέντρο της Αθήνας, όταν εντοπίστηκε μία μαύρη βαλίτσα κοντά στο κτίριο του ΣΕΒ, αλλά...
αποδείχθηκε ότι δεν επρόκειτο για επικίνδυνο αντικείμενο.
Η βαλίτσα βρέθηκε κοντά σε κάδους σκουπιδιών, από περαστικό, στη συμβολή των οδών Αμαλίας και Ξενοφώντος.
Αμέσως κινητοποιήθηκε η αστυνομία και έκλεισαν οι γύρω δρόμοι και στο σημείο έσπευσαν τα στελέχη του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών. Μετά από την ελεγχόμενη έκρηξη διαπιστώθηκε ότι η βαλίτσα δεν περιείχε τίποτα.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/02/blog-post_8631.html
αποδείχθηκε ότι δεν επρόκειτο για επικίνδυνο αντικείμενο.
Η βαλίτσα βρέθηκε κοντά σε κάδους σκουπιδιών, από περαστικό, στη συμβολή των οδών Αμαλίας και Ξενοφώντος.
Αμέσως κινητοποιήθηκε η αστυνομία και έκλεισαν οι γύρω δρόμοι και στο σημείο έσπευσαν τα στελέχη του τμήματος εξουδετέρωσης εκρηκτικών μηχανισμών. Μετά από την ελεγχόμενη έκρηξη διαπιστώθηκε ότι η βαλίτσα δεν περιείχε τίποτα.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/02/blog-post_8631.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.