Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Μάρκο Σίλβα: «Στόχος η νίκη και η πρόκριση...»




Η νίκη και η πρόκριση επί της Άντερλεχτ είναι ο... άμεσος στόχος του Ολυμπιακού, όπως ξεκαθάρισε ο Μάρκο Σίλβα, μία ημέρα πριν από τη μεγάλη μάχη με τους Βέλγους.
Ο έμπειρος τεχνικός ξεκαθάρισε πως σέβεται την Άντερλεχτ, ενώ δεν παρέλειψε να απαντήσει και σε ερώτημα που αφορούσε στο εντός έδρας αήττητο της ομάδας των Βρυξελλών.
Η συνέντευξη Τύπου του Μάρκο Σίλβα:
Πριν τρία χρόνια ο Ολυμπιακός είχε κερδίσει εδώ 3-0, αυτό προσθέτει άγχος ή δίνει αβαντάζ στην ομάδα;
«Αν μιλούσαμε για κάποιο παιχνίδι που είχε γίνει πριν 2-3 εβδομάδες, αλλά για κάποιο παιχνίδι που είχε γίνει πριν δύο χρόνια δεν μπορεί να επηρεάσει την ομάδα μας. Σίγουρα είναι μία καλή ανάμνηση για εμάς, αλλά δεν μπορεί να μας επηρεάσει».
Στους ομίλους του UEFA  Champions League ο Ολυμπιακός πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις με δύο εκτός έδρας νίκες. Μπορεί να το επαναλάβει και στο UEFA Europa League, που είναι μία διαφορετική διοργάνωση;
«Είναι αλήθεια ότι είναι διαφορετική αυτή η διοργάνωση γιατί στο UEFAChampionsLeague θέλαμε να μαζεύουμε βαθμούς, ενώ εδώ είναι νοκ άουτ παιχνίδια και κυνηγάμε το αποτέλεσμα. Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να κερδίσουμε και να προκριθούμε. Θέλουμε να νικήσουμε εδώ και να ολοκληρώσουμε την πρόκριση στο γήπεδο μας. Μιλάω με όλο τον σεβασμό προς τον αντίπαλο μας, αλλά θέλουμε να προκριθούμε. Θέλουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι, να είμαστε ανταγωνιστικοί και να κάνουμε το πρώτο βήμα για την πρόκριση».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.