Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Τα μπλόκα της διαδρομής Καλαμάτας- Αθήνας


Με υπομονή πρέπει να είναι εφοδιασμένοι όσοι θελήσουν να ταξιδέψουν από και προς την Καλαμάτα, αφού υπάρχουν μπλόκα αγροτών σε Νεστάνη- Στέρνα και Ισθμό.Το κλείσιμο του δρόμου στα συγκεκριμένα μπλόκα δεν είναι σε σταθερή ώρα αφού οι αγρότες επιλέγουν να κλείνουν με αποκλείσεις κάποιων λεπτών. Ακόμα να σημειωθεί ότι στην Κόρινθο η νέα Εθνική Οδός παραμένει κλειστή με την κίνηση να γίνεται από την παλαιά όμως και αυτή κλείνει με αποτέλεσμα να σταματά εντελώς η κυκλοφορία. Ακόμα στα δύο σημεία (Νεστάνη- Στέρνα) όταν κλείνουν τα σημεία η κυκλοφορία γίνεται από άλλες διαδρομή (Αχλαδόκαμπος κλπ). Σύμφωνα με το Arcadiaportal.gr τα διόδια της Νεστάνης θα κλείσουν από τις 18:00 έως τις 23:00. Καλό θα είναι όσοι σκοπεύουν να ταξιδέψουν να επικοινωνούν με τον Μορεά 271 056 2000 και την Ολυμπία Οδό 22960 95555.


πηγή: www.tharrosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.