Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Μανιάτης: «Ευχαριστώ τους φίλους του Ολυμπιακού και την ομάδα»

Ο Γιάννης Μανιάτης δεν ξέχασε τους φίλους του Ολυμπιακού και την ΠΑΕ ευχαριστώντας τους για τη συμπαράστασή τους λίγες ώρες μετά τη μετακίνησή του στη Σταντάρ Λιέγης

Μανιάτης: «Ευχαριστώ τους φίλους του Ολυμπιακού και την ομάδα»


Μπορεί να μετακόμισε δανεικός στη Σταντάρ Λιέγης ως το τέλος της σεζόν, ωστόσο ο Γιάννης Μανιάτης δεν κόβει τους δεσμούς με τον Ολυμπιακό. Άλλωστε το μέλλον του είναι συνυφασμένο με το σύλλογο, μιας και δεν δοθεί καν οψιόν αγοράς στον βελγικό σύλλογο. Ο 30χρονος μέσος λίγο μετά τις υπογραφές δεν ξέχασε τη συμπαράσταση και την αγάπη που έλαβε από τον Ολυμπιακό και τους φίλους των Πειραιωτών, ειδικά στο διάστημα που ήταν τραυματίας

«Έτοιμος για τη νέα πρόκληση με τη Σταντάρ Λιέγης. Θέλω να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό και τους φιλάθλους που μου βοήθησαν να γίνω πιο δυνατός», έγραψε στο Instagram


πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.