Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Κλειστή μέχρι τα μεσάνυχτα η εθνική οδός Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Μπράλου

agrotes_kinhtopoihseis1_photo708

Κομμένη στα δυο η χώρα
Να παρατείνουν μέχρι τα μεσάνυχτα τον αποκλεισμό της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Μπράλου αποφάσισαν οι αγρότες της Φθιώτιδας, έχοντας κυριολεκτικά κόψει την Ελλάδα στα δύο.

Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=546085

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.