Κομμένη στα δυο η χώρα
Να παρατείνουν μέχρι τα μεσάνυχτα τον αποκλεισμό της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας στο ύψος του Μπράλου αποφάσισαν οι αγρότες της Φθιώτιδας, έχοντας κυριολεκτικά κόψει την Ελλάδα στα δύο.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=546085
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.