Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Ο ορισμός της τσάμπα ήττας...

Και τώρα... ελάτε στον Πειραιά

Μια κακή στιγμή του Ρομπέρτο, ήταν ο λόγος για τον οποίο ο Ολυμπιακός αν και ανώτερος της Άντερλεχτ γνώρισε την ήττα με 1-0 στο Βέλγιο.
Ο Μ΄’Μποντζί το γκολ των γηπεδούχων, οι οποίοι δεν τρόμαξαν την ομάδα του Μάρκο Σίλβα και πλέον όλα θα κριθούν στον επαναληπτικό του Πειραιά. Δοκάρι για τον Ολυμπιακό ο Ιντέγε στο 9’.


Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/52505/kai-tora-elate-ston-peiraia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.