Μια κακή στιγμή του Ρομπέρτο, ήταν ο λόγος για τον οποίο ο Ολυμπιακός αν και ανώτερος της Άντερλεχτ γνώρισε την ήττα με 1-0 στο Βέλγιο.
Ο Μ΄’Μποντζί το γκολ των γηπεδούχων, οι οποίοι δεν τρόμαξαν την ομάδα του Μάρκο Σίλβα και πλέον όλα θα κριθούν στον επαναληπτικό του Πειραιά. Δοκάρι για τον Ολυμπιακό ο Ιντέγε στο 9’.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/52505/kai-tora-elate-ston-peiraia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.