Μια πρωτότυπη ιδέα έχει πέσει στο τραπέζι της διοίκησης της ΕΡΤ, με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων (1966-2016) από την πρώτη εκπομπή της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης.
Ο διευθύνων σύμβουλος Λάμπης Ταγματάρχης θα ήθελε στις 23 Φεβρουαρίου να περάσουν από την ΕΡΤ1 και την ΕΡΤ2 πρόσωπα που σημάδεψαν την κρατική τηλεόραση. Κάτω από τον τίτλο «Όπως παλιά», ο κύριος Ταγματάρχης θα έρθει σ' επαφή με δημοσιογράφους και παρουσιαστές που εργάστηκαν στην ΕΡΤ και θα τους ζητήσει να φτιάξουν μια εκπομπή όπως θα την έκαναν αν δούλευαν σήμερα εκεί.
Μέσα σ' αυτούς έχουν ακουστεί τα ονόματα της Κέλλυς Σακάκου, της Σεμίνας Διγενή, της Λιάνας Κανέλλη, του Γιάννη Διακογιάννη, της Ρούλας Κορομηλάς, του Τέρενς Κουίκ και του Γιώργου Λιάνη.
πηγή: www.espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.