Από 0-2 και από 10-14 στο τάι μπρέικ ο ψυχωμένος Ολυμπιακός το γύρισε και σήκωσε την πρώτη κούπα της χρονιάς (3-2) στο Λιγκ Καπ! Ανεπανάληπτη αυτοκτονία του ΠΑΟΚ με λάθη στο τέλος που δεν έχουν προηγούμενο!
Περισσότερα στο sdna.gr
Πηγή: sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.