24ωρη απεργία πραγματοποιούν οι δημοσιογράφοι, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το ασφαλιστικό.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) αποφάσισε 24ωρη απεργία, από τις έξι το πρωί της Τετάρτης 3 Φεβρουαρίου, έως την ίδια ώρα της επομένης, 4 Φεβρουαρίου, ημέρα γενικής απεργίας.
Οι δημοσιογράφοι απεργούν μία μέρα νωρίτερα, προκειμένου να καλυφθούν τα συλλαλητήρια και οι άλλες απεργιακές εκδηλώσεις που θα γίνουν στην Αθήνα και σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.