Ένας μεγάλος Ολυμπιακός, λύγισε από την ΤΣΣΚΑ και τη διαιτησία, γνωρίζοντας την ήττα στη Μόσχα με 92-85.
Τρομερή εμφάνιση των Πειραιωτών, με πέντε παίκτες να έχουν διψήφιο αριθμό πόντων, ωστόσο οι διαιτητές φρόντισαν να «καθαρίσουν» για την ομάδα του Ιτούδη.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/52143/i-klapsa-tou-itoydi-epiase-oi-diaitites-katharisan-ton-thrylo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.