Από την ερχόμενη Δευτέρα σε συνελεύσεις που θα πραγματοποιηθούν στα μπλόκα οι αγρότες ανά την Ελλάδα, πρόκειται να λάβουν αποφάσεις για την κλιμάκωση, και με εναλλακτικές μορφές, των κινητοποιήσεών τους, όπως ανέφερε στην ομιλία του ο Βαγγέλης Μπούτας, εκ μέρους της Πανελλαδικής Συντονιστικής Μπλόκων.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2134237/apo-deftera-apofasizoun-i-agrotes-tis-nees-kinitopiisis-tous
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.