Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Τα δύο διλήμματα του Σίλβα για την ενδεκάδα



«Μάχη» πρόκρισης για τον Ολυμπιακό απόψε (22:05) κόντρα στην Άντερλεχτ  
Όπως όλα δείχνουν ο Μάρκο Σίλβα έχει καταλήξει στους 9 από τους 11 παίκτες που ξεκινήσουν στην αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Άντερλεχτ, που θα λάβει χώρα σε λίγες ώρες στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης».
Πιο συγκεκριμένα ο Πορτογάλος τεχνικός έχει αποφασίσει να αγωνιστούν σίγουρα οι Ρομπέρτο, Ελαμπντελαουί, Μποτία, Ντα Κόστα, Μαζουακού, Μιλιβόγιεβιτς, Ντουρμάζ, Φορτούνης και Ιντέγε.
Έτσι υπάρχουν δύο διλήμματα για το αρχικό σχήμα αφού ο 39χρονος τεχνικός δεν έχει αποφασίσει ποιος εκ των Καμπιάσο και Ζντιέλαρ θα αγωνιστεί στη μεσαία γραμμή, ενώ μία θέση διεκδικούν και οι Τσόρι Ντομίνγκες και Σεμπά.


ΠΗΓΕΣ: filathlos.gr, 
kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.