Με τον Κώστα Παπανικολάου να επιστρέφει έτοιμος για όλα, ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 71-55 του Λαυρίου. Άξιος συμπαραστάτης του Έλληνα άσου ο Τζόνσον-Όντομ, με την ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου να ζορίζεται αρκετά στο πρώτο ημίχρονο.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/52265/pap-is-back
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.