«Έλαμπε! Πολύ θα θέλαμε να τον είχαμε σήμερα μαζί μας»...
Ο Αντώνης Κανάκης, όπως κάθε χρόνο, έκλεισε την εκπομπή με ένα συγκινητικό βίντεο και είπε τα εξής: «Είναι ιδιαίτερη μέρα για μας γιατί κάθε χρόνο τέτοια μέρα κλείνουμε την εκπομπή... θυμόμαστε τον Αντώνη. Πριν από 19 χρόνια, αδιανόητο, χάσαμε τον φίλο μας, τον Αντώνη Παραρά. Ένα θαυμάσιο παιδί, με περιεχόμενο, ήθος, χιούμορ, ποιτότηα, έξυπνος, έλαμπε! Πολύ θα θέλαμε να τον είχαμε σήμερα μαζί μας. Να στείλουμε τους χαιρετισμούς μας στην οικογένειά του, στους θαυμάσιους γονείς του, την αδερφή του, τους φίλους του»
πηγή: www.zappit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.