Στη Νίκαια είναι στραμμένα όλα τα βλέμματα όπου από τις 12 το μεσημέρι, στο τοπικό Πνευματικό Κέντρο, βρίσκονται εκπρόσωποι από τα 135 μπλόκα που έχουν στηθεί σε όλη την Ελλάδα.
Κοινή συνισταμένη όλων, παρά τις εσωτερικές τους διαφορές, αποτελεί η απόσυρση του σχεδίου για το ασφαλιστικό και φορολογικό και η εκ νέου κατάρτισή του από μηδενική βάση με τη δική τους συμμετοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες στη συνάντηση της Νίκαιας αναμένεται να «κλειδώσει» ο συντονισμός των μπλόκων της χώρας, να καθοριστεί το τελικό πλαίσιο διεκδικήσεων, το οποίο θα αποτελέσει και τη βάση για ενδεχόμενο διάλογο, ενώ επί τάπητος θα τεθεί και πάλι η σκέψη που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, για κάθοδο των ανθρώπων του πρωτογενούς τομέα στην Αθήνα.
Όσοι δεν έχουν προχωρήσει σε επ΄ αόριστον αποκλεισμό, δεν αποκλείεται να το πράξουν τις επόμενες ώρες αφού, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, μπορεί στις 12 το μεσημέρι να λήγει ο 24ωρος αποκλεισμός που ξεκίνησαν πολλοί το Σάββατο, αλλά δεν αποκλείεται τελικά να τον «μετατρέψουν» σε 48ωρο ή και πολυήμερο.
Πάντως, δεν λείπουν και εκείνοι οι οποίοι, μετά τον 24ωρο αποκλεισμό, θα δώσουν «ρεπό» στους συμμετέχοντες στα μπλόκα για λίγες ώρες και θα συγκεντρωθούν εκ νέου νωρίς το απόγευμα, προκειμένου να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις και στο πλαίσιο γενικής συνέλευσης να καθορίσουν την επόμενή τους κίνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.