Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Όντομ: «Πολλοί παίκτες του ΝΒΑ θέλουν να παίξουν μια μέρα στον Ολυμπιακό»!


Μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη έδωσε στο Olympiacosbc.gr o Νταράιους Τζόνσον-Όντομ λέγοντας μεταξύ άλλων οτι είναι "ευλογία να παίζεις στον Ολυμπιακό", ενώ αποκάλυψε πως αρκετοί παίκτες που αγωνίζονται στο NBA θα ήθελαν κάποια στιγμή να φορέσουν τη φανέλα της ομάδας του Πειραιά!



Διαβάστε τη συνέντευξη στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/326496/polloi-paiktes-toy-nba-theloyn-na-paiksoyn-mia-mera-ston-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.