Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

ΠΑΟΚ: Νίκησε Αστέρα και τώρα περιμένει Ολυμπιακό για το Κύπελλο

Και τώρα… φέρτε του τον Ολυμπιακό!
Ο ΠΑΟΚ δεν εντυπωσίασε με την απόδοσή του, όμως με «αναλαμπές» καθάρισε εύκολα με 2-0 τον Αστέρα από γκολ των Πέλκα και Μακ. Νίκη με τους Πειραιώτες ζήτησε ο κόσμος ενόψει του Κυπέλλου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.