Η ΑΕΚ επικράτησε 1-0 του Ηρακλή και πέρασε στα ημιτελικά του Κυπέλλου. Μαγικός συνδυασμός στο γκολ του Μάνταλου. Έπαιξαν Ζουκουλίνι-Μπουονανότε.
Στους 4 του Κυπέλλου προκρίθηκε η ΑΕΚ, η οποία έτσι και αλλιώς είχε πάρει ισχυρό προβάδισμα, μετά το 4-1 επί του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ και συνέχισε το νικηφόρο σερί.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/324662/aek-gia-plaka-afoy-katharise-sto-oaka
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.