Με δύο γκολ του Μπεργκ (82', 91') και ένα "παρθενικό" του Βλαχοδήμου (26') ο Παναθηναϊκός νίκησε με 3-0 τον ΠΑΣ στα Γιάννενα και ξεπέρασε με τον καλύτερο τρόπο τον αποκλεισμό στο Κύπελλο. Αποβολή για Ζέκα, δύο ασίστ ο Κλωναρίδης.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/326141/blaxodimios-o-mpergk

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.