Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ ΦΙΝΜΠΟΓΚΑΝΣΟΝ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ

ΦΕΥΓΕΙ Ο ΙΣΛΑΝΔΟΣ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Αποχωρεί από τονΟλυμπιακό όπως ο ίδιος ανακοίνωσε στην σελίδα του στο Facebook ο Α. Φινμπόγκανσον. Ο Ισλανδός παικταράς θα μετακομίσει σε Γερμανική ομάδα της Μπουντεσλίγκα... 
και γι αυτό ευχαριστεί τον Ολυμπιακό και τον κόσμο της ομάδας.



http://fimotro.blogspot.gr/2016/02/blog-post_98.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.