Το μεσημέρι του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το μνημόσυνο των 21 αδικοχαμένων θυμάτων της Θύρας 7 με την «ερυθρόλευκη» οικογένεια του Συλλόγου καθώς και πλήθος κόσμου να τιμούν την μνήμη τους.
Μπορεί να πέρασαν 35 χρόνια από την μεγαλύτερη τραγωδία στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού, τα 21 θύματα της Θύρας 7 όμως δεν πρόκειται ποτέ να ξεχαστούν από κανέναν.
Το μεσημέρι του Σαββάτου ο Ολυμπιακός τίμησε την μνήμη των 21 αδικοχαμένων θυμάτων, παρουσία του ποδοσφαιρικού τμήματος αλλά και του τμήματος μπάσκετ καθώς και αντιπροσωπειών των «ερυθρόλευκων» σχολών.
Φυσικά δυναμικό «παρών» έδωσε και ο κόσμος της ομάδας τιμώντας έτσι την μνήμη των 21 ατόμων που έχασαν την ζωή τους στις 8/2/1981.
http://www.redder.gr/podosfairo/51849/syssomi-i-erythrolefki-oikogeneia-tima-ta-thymata-tis-thyras-7
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.