Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Τίμησε τα θύματα της Θύρας 7 η ΚΑΕ ΠΑΟΚ (pics)

Λουλούδια στη μνήμη των θυμάτων της Θύρας 7 άφησε σύσσωμη η αποστολή του ΠΑΟΚ, μπροστά από την κερκίδα των οργανωμένων στο ΣΕΦ, λίγο πριν το τζάμπολ του ματς με τον Ολυμπιακό

Τίμησε τα θύματα της Θύρας 7 η ΚΑΕ ΠΑΟΚ (pics)


Την ποδοσφαιρική ομάδα του ΠΑΟΚ μιμήθηκε και εκείνη του μπάσκετ


Ανήμερα της «μαύρης επετείου» της 8ης Φεβρουαρίου του 1981, οι παίκτες και το προπονητικό επιτελείο του «Δικεφάλου του Βορρά», μαζί φυσικά με εκείνους του Ολυμπιακού, άφησαν λουλούδια μπροστά από την κερκίδα των οργανωμένων στο ΣΕΦ στη μνήμη των 21 θυμάτων της Θύρας 7. 
Η κίνηση αυτή έτυχε θερμής υποδοχής από τον κόσμο που ήταν στο φαληρικό κλειστό, οι οποίοι τους καταχειροκρότησαν. 

inner

inner

inner

inner

inner

inner

inner

Πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.