Την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων τους, αποφάσισαν οι δημοσιογράφοι και οι εργαζόμενοι στο χώρο των ΜΜΕ, οι οποίοι το επόμενο διάστημα θα αποφασίσουν για το χρόνο που θα πραγματοποιηθούν οι 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες, που ορίστηκαν ως μέσο αντίδρασης.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) «πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνδιάσκεψη των Ομοσπονδιών και Ενώσεων των εργαζομένων στα ΜΜΕ που οργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών για το Ασφαλιστικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.