Ξεκινάει από αύριο Τρίτη 16 Φεβρουαρίου η 48ωρη απεργία των υπαλλήλων των λιμανιών και των λιμενεργατών, που αντιδρούν στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ).
Την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου οι εργαζόμενοι στις 11:30 θα πραγματοποιήσουν παλλιμενική συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία στη Βουλή, όπου θα επιδιώξουν συνάντηση με τον πρωθυπουργό, τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και τους εκπροσώπους των πολιτικών κομμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.