Μία ακόμη πόλη της χώρας μας, με θαυμαστή ιστορία διαχρονικά, έθεσε υποψηφιότητα για την ανάδειξή της ως πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2021.
Ο δήμαρχος Δημήτρης Παυλής μιλά στην εκπομπή DRIVE & TRAVEL, στον Δημήτρη Μπαλή και στη Μαρία Ακριβού. Η εκπομπή μεταδίδεται κάθε Σάββατο 8-10 το πρωί από τον ΣΠΟΡ FM 94,6, από περιφερειακούς σταθμούς σε όλη τη χώρα και μέσω διαδικτύου σε όλο τον κόσμο...
πηγή: ραδιοφωνικός σταθμός ΣΠΟΡ FM 94,6
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.