11 χρόνια προβολής έκλεισε η δημοφιλής εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης και το γιόρτασε με ένα λαμπερό πάρτι!
Ο λόγος για το "Πάμε πακέτο" και την παρουσιάστριά του, Βίκυ Χατζηβασιλείου, η οποία χθες, μαζί με τους συνεργάτες της, έσβησε τα 11 κεράκια του "Πακέτου".
Η παρουσιάστρια ανέβασε και μία φωτογραφία από το πάρτι στο instagram, με το σχόλιο «Το "Πάμε πακέτο" σβήνει τα 11 κεράκια του! Ευχαριστώ όλους σας για την εμπιστοσύνη!».
Δείτε τη φωτογραφία!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.