Με το γκολ του Ομάρ μόλις στο 8', ο Ολυμπιακός πήρε τη νίκη στο ντέρμπι με 1-0, με τον ΠΑΟΚ να φωνάζει για μη αποβολή του Μποτία. Κόκκινη είδαν οι Τζαβέλλας και Ζντιέλαρ.
Σε ένα ντέρμπι με πολλά νεύρα, αμέτρητες μονομαχίες, δύο κόκκινες σε Τζαβέλλα – Ζντιέλαρ στο δεύτερο ημίχρονο και μία κόκκινη που δεν έδωσε ο Δημητρόπουλος στον Μποτία (όταν ήταν οι ομάδες με 11), ο Ολυμπιακός πήρε τη νίκη με 1-0, από το γκολ του Ομάρ μόλις στο 8ο λεπτό!
Το παιχνίδι είχε λίγες φάσεις, πολύ ξύλο, πολλές διαμαρτυρίες και πολλές φωνές και από τους δύο, με τον σκόρερ να είναι ο κορυφαίος της αναμέτρησης, αλλά και όλους τους ποδοσφαιριστές να τρέχουν απόψε αμέτρητα χιλιόμετρα.
Ομάρ με το... καλημέρα και η φάση του Τζαβέλλα
Μετά τις ανατριχιαστικές στιγμές και τα όσα έγιναν για την μαύρη επέτειο της Θύρας 7, οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων μπήκαν στο γήπεδο για να παίξουν ποδόσφαιρο. Ο Σίλβα κατέβασε τον Ολυμπιακό με μία έκπληξη, τον Ζντιέλαρ αντί του Κασάμι, ενώ ο ΠΑΟΚ έπαιξε φουλ επιθετικά, με την παρουσία των Μπερμπάτοφ και Κλάους μαζί στο αρχικό σχήμα.
Οι Πειραιώτες με... φόρα από την εξέδρα μπήκαν καλύτερα στο παιχνίδι, απείλησαν μάλιστα μόλις στο έκτο λεπτό με κεφαλιά του Ζντιέλαρ μετά από εκτέλεση φάουλ, ενώ δύο λεπτά αργότερα ήρθε και το γκολ. Ο Ομάρ τσίμπησε τη μπάλα μπροστά από τον Βίτορ μετά την πάσα του Πάρντο, έκανε το δεξί διαγώνιο σουτ μέσα από την περιοχή και έστειλε την μπάλα στην δεξιά γωνία του Βελλίδη για το 1-0 των Πειραιωτών στο 8ο λεπτό. Το γκολ αυτό έβαλε «φωτιά» στην εξέδρα και ανέβασε τους παίκτες του Μάρκο Σίλβα, οι οποίοι στα επόμενα λεπτά κυριάρχησαν στο γήπεδο, όμως δεν μπόρεσαν να κάνουν κάποια μεγάλη ευκαιρία. Έτσι λοιπόν, μετά το 25λεπτο ο ΠΑΟΚ βρήκε τα πατήματα του, ισορρόπησε το παιχνίδι και παρότι η πρώτη του τελική σημειώθηκε στο 34' με ένα κακό σουτ του Πέλκα, παρέμεινε μέσα στο ντέρμπι.
Το ημίχρονο λοιπόν έκλεισε στο 1-0 και χωρίς κάποια άλλη σημαντική ευκαιρία, ωστόσο μεγάλη συζήτηση έγινε για το «επεισόδιο» ανάμεσα στον Τζαβέλλα και τον Μιλιβόγιεβιτς στο 19ο λεπτό. Ο αμυντικός του ΠΑΟΚ τράβηξε τον αντίπαλό του μέσα στην περιοχή και ο Σέρβος πάνω στα τραβήγματα, φαίνεται να τον χτυπάει. Ο διαιτητής θα μπορούσε να δώσει από μία κίτρινη, όμως χαρίστηκε και στους δύο...
Η... κόκκινη που δεν είδε και οι κόκκινες σε Τζαβέλλα - Ζντιέλαρ!
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με πάρα πολλά νεύρα, με αποτέλεσμα να δούμε ελάχιστες φάσεις και πολύ ξύλο και μονομαχίες. Έτσι λοιπόν, λογικό ήταν να μην αργήσουν να έρθουν και οι κόκκινες. Στο 50' ο Τζαβέλλας πήρε την πρώτη κίτρινη για χτύπημα στον Πάρντο και στο 66' την δεύτερη για φάουλ στον ίδιο παίκτη, ενώ στο 70' αποβλήθηκε με κόκκινη (δεύτερη κίτρινη) και ο Ζτνιέλαρ, για φάουλ στον Γκολάσα. Έτσι λοιπόν, από το 70' οι δύο ομάδες έπαιζαν με δέκα παίκτες. Όσον αφορά το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, με εξαίρεση τα δύο λάθος οφσάιντ σε Μακ και Ντουρμάζ, δεν είχαμε κάτι άλλο.
Αντίθετα, είχαμε άλλη μία φάση που άνοιξε συζήτηση για την διαιτησία και μάλλον ένα σοβαρό λάθος του Δημητρόπουλου. Αναφερόμαστε στην φάση του 58ου λεπτού, όπως ο Μποτία πήγε πολύ δυνατά στον Μπερμπάτοφ και τον χτύπησε με τον αγκώνα στο κεφάλι. Ο ρέφερι θα μπορούσε να δείξει την απευθείας κόκκινη (πριν δείξει τις άλλες δύο!), όμως χαρίστηκε στον αμυντικό του Ολυμπιακού και του έδειξε μόνο κίτρινη!
«Σκάκι» χωρίς... γκολ!
Το περίεργο και πολύ δυνατό αυτό ντέρμπι, πήγε στο τελευταίο εικοσάλεπτο με τις δύο ομάδες να παίζουν με 10 παίκτες και τους Σίλβα – Τούντορ να κάνουν αλλαγές για να δώσουν... αέρα στους παίκτες τους. Το παιχνίδι δεν είχε πλέον καλό ρυθμό και αυτό δεν ήταν συνέπεια μόνο των δύο αποβολών, αλλά και λόγω του τρεξίματος που είχαν ρίξει οι ποδοσφαιριστές και των δύο ομάδων. Έτσι λοιπόν, φτάσαμε σε ένα... σβηστό 1-0 (με εξαίρεση το λάθος οφσάιντ στον Σκόνδρα από μπαλιά του Γκολάσα στο 75'), με τον Ολυμπιακό στα τελευταία λεπτά να δίνει μεγαλύτερη προσοχή στην άμυνά του και τον ΠΑΟΚ να ρισκάρει περισσότερο, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Το παιχνίδι είχε λίγες φάσεις, πολύ ξύλο, πολλές διαμαρτυρίες και πολλές φωνές και από τους δύο, με τον σκόρερ να είναι ο κορυφαίος της αναμέτρησης, αλλά και όλους τους ποδοσφαιριστές να τρέχουν απόψε αμέτρητα χιλιόμετρα.
Ομάρ με το... καλημέρα και η φάση του Τζαβέλλα
Μετά τις ανατριχιαστικές στιγμές και τα όσα έγιναν για την μαύρη επέτειο της Θύρας 7, οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων μπήκαν στο γήπεδο για να παίξουν ποδόσφαιρο. Ο Σίλβα κατέβασε τον Ολυμπιακό με μία έκπληξη, τον Ζντιέλαρ αντί του Κασάμι, ενώ ο ΠΑΟΚ έπαιξε φουλ επιθετικά, με την παρουσία των Μπερμπάτοφ και Κλάους μαζί στο αρχικό σχήμα.
Οι Πειραιώτες με... φόρα από την εξέδρα μπήκαν καλύτερα στο παιχνίδι, απείλησαν μάλιστα μόλις στο έκτο λεπτό με κεφαλιά του Ζντιέλαρ μετά από εκτέλεση φάουλ, ενώ δύο λεπτά αργότερα ήρθε και το γκολ. Ο Ομάρ τσίμπησε τη μπάλα μπροστά από τον Βίτορ μετά την πάσα του Πάρντο, έκανε το δεξί διαγώνιο σουτ μέσα από την περιοχή και έστειλε την μπάλα στην δεξιά γωνία του Βελλίδη για το 1-0 των Πειραιωτών στο 8ο λεπτό. Το γκολ αυτό έβαλε «φωτιά» στην εξέδρα και ανέβασε τους παίκτες του Μάρκο Σίλβα, οι οποίοι στα επόμενα λεπτά κυριάρχησαν στο γήπεδο, όμως δεν μπόρεσαν να κάνουν κάποια μεγάλη ευκαιρία. Έτσι λοιπόν, μετά το 25λεπτο ο ΠΑΟΚ βρήκε τα πατήματα του, ισορρόπησε το παιχνίδι και παρότι η πρώτη του τελική σημειώθηκε στο 34' με ένα κακό σουτ του Πέλκα, παρέμεινε μέσα στο ντέρμπι.
Το ημίχρονο λοιπόν έκλεισε στο 1-0 και χωρίς κάποια άλλη σημαντική ευκαιρία, ωστόσο μεγάλη συζήτηση έγινε για το «επεισόδιο» ανάμεσα στον Τζαβέλλα και τον Μιλιβόγιεβιτς στο 19ο λεπτό. Ο αμυντικός του ΠΑΟΚ τράβηξε τον αντίπαλό του μέσα στην περιοχή και ο Σέρβος πάνω στα τραβήγματα, φαίνεται να τον χτυπάει. Ο διαιτητής θα μπορούσε να δώσει από μία κίτρινη, όμως χαρίστηκε και στους δύο...
Η... κόκκινη που δεν είδε και οι κόκκινες σε Τζαβέλλα - Ζντιέλαρ!
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με πάρα πολλά νεύρα, με αποτέλεσμα να δούμε ελάχιστες φάσεις και πολύ ξύλο και μονομαχίες. Έτσι λοιπόν, λογικό ήταν να μην αργήσουν να έρθουν και οι κόκκινες. Στο 50' ο Τζαβέλλας πήρε την πρώτη κίτρινη για χτύπημα στον Πάρντο και στο 66' την δεύτερη για φάουλ στον ίδιο παίκτη, ενώ στο 70' αποβλήθηκε με κόκκινη (δεύτερη κίτρινη) και ο Ζτνιέλαρ, για φάουλ στον Γκολάσα. Έτσι λοιπόν, από το 70' οι δύο ομάδες έπαιζαν με δέκα παίκτες. Όσον αφορά το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, με εξαίρεση τα δύο λάθος οφσάιντ σε Μακ και Ντουρμάζ, δεν είχαμε κάτι άλλο.
Αντίθετα, είχαμε άλλη μία φάση που άνοιξε συζήτηση για την διαιτησία και μάλλον ένα σοβαρό λάθος του Δημητρόπουλου. Αναφερόμαστε στην φάση του 58ου λεπτού, όπως ο Μποτία πήγε πολύ δυνατά στον Μπερμπάτοφ και τον χτύπησε με τον αγκώνα στο κεφάλι. Ο ρέφερι θα μπορούσε να δείξει την απευθείας κόκκινη (πριν δείξει τις άλλες δύο!), όμως χαρίστηκε στον αμυντικό του Ολυμπιακού και του έδειξε μόνο κίτρινη!
«Σκάκι» χωρίς... γκολ!
Το περίεργο και πολύ δυνατό αυτό ντέρμπι, πήγε στο τελευταίο εικοσάλεπτο με τις δύο ομάδες να παίζουν με 10 παίκτες και τους Σίλβα – Τούντορ να κάνουν αλλαγές για να δώσουν... αέρα στους παίκτες τους. Το παιχνίδι δεν είχε πλέον καλό ρυθμό και αυτό δεν ήταν συνέπεια μόνο των δύο αποβολών, αλλά και λόγω του τρεξίματος που είχαν ρίξει οι ποδοσφαιριστές και των δύο ομάδων. Έτσι λοιπόν, φτάσαμε σε ένα... σβηστό 1-0 (με εξαίρεση το λάθος οφσάιντ στον Σκόνδρα από μπαλιά του Γκολάσα στο 75'), με τον Ολυμπιακό στα τελευταία λεπτά να δίνει μεγαλύτερη προσοχή στην άμυνά του και τον ΠΑΟΚ να ρισκάρει περισσότερο, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Ολυμπιακός: Ρομπέρτο, Ελαμπντελαουί, Μποτία, Σιόβας, Μαζουακού, Μιλιβόγεβιτς, Ζντιέλαρ, Φορτούνης (80΄Φουστέρ), Πάρντο (83' Σεμπά), Ντουρμάζ (73' Μπουχαλάκης), Ιντέγε
ΠΑΟΚ: Βελλίδης, Κίτσιου, Βίτορ, Χατζηισαΐας, Τζαβέλλας, Τζιόλης, Τσίμιροτ, Πέλκας (68΄Σκόνδρας), Μακ, Μπερμπάτοφ, Αθανασιάδης (63' Γκολάσα)
Διαιτητής: Δημητρόπουλος Βοηθοί: Ακρίβος, Τουμπακάρης 4ος διαιτητής: Κουκουλάκης
Γκολ: Ελαμπντελαουί (8)
Κίτρινες: Τσίμιροτ (16΄), Μιλιβόγεβιτς (33), Μποτία (58), Αθανασιάδης (60), Φουστέρ (87)
Κόκκινες: Τζαβέλλας (65), Ζντιέλαρ (70)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.