Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Κύπελλο Ελλάδας: ΠΑΟΚ- Πανιώνιος 0-0 (τελικό)


Οι «ασπρόμαυροι» πήραν το τέταρτο εισιτήριο της πρόκρισης για τα ημιτελικά του θεσμού, καθώς το 0-0 στη Τούμπα κόντρα στον Πανιώνιο σε συνδυασμό με το 1-1 του πρώτου ματς στη Νέα Σμύρνη, τους έδωσε τη πρόκριση.

Έτσι στους «4» του θεσμού έχουμε: Ολυμπιακό, ΑΕΚ, Ατρόμητο και ΠΑΟΚ.


--- Την άλλη Παρασκευή 19 του μήνα στα γραφεία της ΕΠΟ, η κλήρωση για τα ημιτελικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.