Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Ελένη Μενεγάκη: «Πόσο ωραία έχουμε περάσει στα χρόνια της δουλειάς! Είμαι πραγματικά από τους τυχερούς ανθρώπους...» (Video)



Φωτογραφίες από το παρελθόν και τον "Πρωινό Καφέ" έδειξε στην εκπομπή της το μεσημέρι της Δευτέρας και θυμήθηκε όλα όσα είχαν περάσει, μιλώντας και για τους συνεργάτες της.
«Ωραία ήταν... Τώρα που με βλέπω, μπαίνω στην αίσθηση του πως ήμουνα... Ήμουνα πολύ ευτυχισμένη που είχα εκπομπή, πέρναγα ωραία, ήμουνα χαρούμενη, είχα ωραία παρέα... Ήταν ωραίες οι εποχές... Περνάγαμε τόσο ωραία στην εκπομπή... Πόσο ωραία έχουμε περάσει στα χρόνια της δουλειάς! Είμαι πραγματικά από τους τυχερούς ανθρώπους...» είπε η Ελένη.




http://www.entertv.gr/article/398565/eleni-menegaki-poso-oraia-ehoyme-perasei-sta-hronia-tis-doyleias-eimai-pragmatika-apo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.