Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Τρίτη ήττα για τους «πράσινους» στο Τop 16, αυτή τη φορά από τη Λοκομοτίβ Κούμπαν

Ο καλύτερος πελάτης του Μπαρτζώκα!










Ο Παναθηναϊκός έχασε για τρίτη φορά από την Κούμπαν (76-67), σε ένα ματς που ήταν αρκετά καλός, όμως στο φινάλε... πληγώθηκε από τα τρίποντα. Στο 1-3 πλέον, «ζημιά» από Ντρέιπερ!

Την τρίτη του ήττα σε τέσσερα παιχνίδια γνώρισε ο Παναθηναϊκός στην Ευρωλίγκα, ο οποίος αν και στάθηκε καλά στην Ρωσία, τελικά ηττήθηκε από την Λοκομοτίβ Κούμπαν με 76-67.

Οι Πράσινοι είχαν σε καλή μέρα τους Γιάνκοβιτς, Φελντέιν και Φώτση, όμως στο φινάλε δεν έπαιξαν άμυνα, δέχθηκαν συνεχόμενα τρίποντα και έφυγαν με σκυμμένο το κεφάλι. 




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/322569/o-kalyteros-pelatis-toy-mpartzoka

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.