Ο Παναθηναϊκός έχασε για τρίτη φορά από την Κούμπαν (76-67), σε ένα ματς που ήταν αρκετά καλός, όμως στο φινάλε... πληγώθηκε από τα τρίποντα. Στο 1-3 πλέον, «ζημιά» από Ντρέιπερ!
Την τρίτη του ήττα σε τέσσερα παιχνίδια γνώρισε ο Παναθηναϊκός στην Ευρωλίγκα, ο οποίος αν και στάθηκε καλά στην Ρωσία, τελικά ηττήθηκε από την Λοκομοτίβ Κούμπαν με 76-67.
Οι Πράσινοι είχαν σε καλή μέρα τους Γιάνκοβιτς, Φελντέιν και Φώτση, όμως στο φινάλε δεν έπαιξαν άμυνα, δέχθηκαν συνεχόμενα τρίποντα και έφυγαν με σκυμμένο το κεφάλι.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/322569/o-kalyteros-pelatis-toy-mpartzoka
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.