Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Προς Manor οδεύει ο Rio Haryanto

rio-haryanto-hungary

Η κυβέρνηση της Ινδονησίας φαίνεται να «ανοίγει τον δρόμο» του Rio Haryanto προς την F1 καθώς συμφώνησε να καλύψει το κενό που υπήρχε στις χορηγίες του νεαρού οδηγού.

Το προηγούμενο Δεκέμβριο ο υπουργός νεολαίας και αθλητισμού της χώρας αποκάλυψε ότι η Manor είχε πρόθεση να δώσει μονοθέσιο στον 23χρονο, αν είχε από πίσω του 15.000.000€.
Με την βοήθεια της Ινδονησιακής κυβέρνησης πλέον αυτά τα λεφτά υπάρχουν.
Σύμφωνα με το GPUpdate.net, ο βασικός χορηγός του Haryanto ο οποίος είναι ένας πετρελαϊκός όμιλος με όνομα Pertamina θα βάλει 5.200.000€ με το υπόλοιπο ποσό να καλύπτεται από την κυβέρνηση.
«Είναι ξεκάθαρο τώρα, ότι ο Rio δεν έχει κανένα εμπόδιο έτσι ώστε να αγωνισθεί στην F1 ύστερα από τις χορηγίες της κυβέρνησης και της Pertamina» δήλωσε ένας κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Την περασμένη χρονιά ο Haryanto τερμάτισε 4ος στο πρωτάθλημα του GP2 με την Campos Racing κατακτώντας 3 νίκες.
πηγή: http://totalf1.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.