Tη μεγαλύτερη μηνιαία αύξηση στη βιομηχανική παραγωγή της Ε.Ε. εμφάνισε η Ελλάδα τον Νοέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat.
Συγκεκριμένα, η βιομηχανική παραγωγή στη χώρα μας ενισχύθηκε κατά 3,3% , ενώ στο σύνολο της Ε.Ε. υποχώρησε κατά 0,6% και στην Ευρωζώνη κατά 0,7%.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/544180/eurostat-auxisi-33-sti-viomihaniki-paragogi-tis-elladas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.