Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Κ. Παπανικολάου: «Ήρθα για να πολεμήσω»

Παπανικολάου: «Ήρθα για να πολεμήσω»

Ο Κώστας Παπανικολάου από το απόγευμα της Πέμπτης (21/1) είναι στην Ελλάδα και στο αεροδρόμιο βρέθηκαν φίλοι του Ολυμπιακού για να αποθεώσουν τον Έλληνα φόργουορντ, που σε δηλώσεις του έδειξε αποφασισμένος για σκληρή δουλειά.



Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/51076/papanikolaou-irtha-gia-na-polemiso 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.