Ο Κώστας Παπανικολάου από το απόγευμα της Πέμπτης (21/1) είναι στην Ελλάδα και στο αεροδρόμιο βρέθηκαν φίλοι του Ολυμπιακού για να αποθεώσουν τον Έλληνα φόργουορντ, που σε δηλώσεις του έδειξε αποφασισμένος για σκληρή δουλειά.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/51076/papanikolaou-irtha-gia-na-polemiso
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.