Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Υπέγραψε ο Παπανικολάου

Υπέγραψε ο Παπανικολάου

Ο Κώστας Παπανικολάου πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό μέχρι το καλοκαίρι του 2018! Ο διεθνής φόργουορντ επέστρεψε και με τη… βούλα στο μεγάλο λιμάνι και το Σάββατο ενσωματώθηκε με την ομάδα και έσμιξε με αρκετούς από τους φίλους που είχε κατά την διάρκεια της πρώτης θητεία του.
Το Σάββατο ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα προπόνησης και το ίδιο θα συμβεί και σήμερα, αφού ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το μεγάλο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, για το οποίο ο Παπανικολάου είναι εκτός αποστολής. Το πιθανότερο είναι να κάνει ντεμπούτο την επόμενη εβδομάδα στο ελληνικό πρωτάθλημα, ενώ στην Ευρωλίγκα αυτό θα συμβεί απέναντι στην Μπαρτσελόνα στο πρώτο ματς του δεύτερου γύρου!
http://www.eurohoops.net/el


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.