Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Η Ντορέττα Παπαδημητρίου για τα "Καλημερούδια": «Θέλω να το κάνω και του χρόνου! Η πρόθεση είναι να συνεχίσουμε...»


Η Ντορέττα Παπαδημητρίου βρέθηκε ως καλεσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και μεταξύ άλλων, μίλησε για την εκπομπή "Καλημερούδια".
«Δεν θα ήθελα να αλλάξω σύντομα στέκι... Δεν πήρα την απόφαση να κάνω το πρωινό λέγοντας "θα κάνουμε αυτό τώρα φέτος, του χρόνου θα κάνουμε κάτι άλλο...". Αυτή η καθημερινή επαφή με τον κόσμο θέλει χτίσιμο, θέλω να το κάνω και του χρόνου, αν όλα πάνε καλά και δεν συμβεί κάτι απρόοπτο! Η πρόθεση αυτή είναι, να συνεχίσουμε και να το χτίσουμε αυτό σε συνέχεια...» είπε η όμορφη ηθοποιός και παρουσιάστρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.