Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου για την εταιρεία στη Βουλγαρία και την εφορία: «Δεν είχα ιδέα, αν το ήξερα θα είχα αντιδράσει»


Για το θέμα που έχει ξεσπάσει με αφορμή το γεγονός ότι ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου πληρώθηκε για συναυλία του, μέσω εταιρείας με έδρα στη Βουλγαρία, απάντησε ο γνωστός καλλιτέχνης. 
«Δεν είχα ιδέα, ειλικρινά, ξέρω να ξεχωρίζω το νόμιμο, από το ηθικό... Αν το ήξερα θα είχα αντιδράσει» είπε ο ίδιος, μεταξύ άλλων. 
Δείτε το απόσπασμα από το "Πρωινό" του ΑΝΤ1 στο http://www.entertv.gr/article/397784/o-vasilis-papakonstantinoy-gia-tin-etaireia-sti-voylgaria-kai-tin-eforia-den-eiha


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.