Για το θέμα που έχει ξεσπάσει με αφορμή το γεγονός ότι ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου πληρώθηκε για συναυλία του, μέσω εταιρείας με έδρα στη Βουλγαρία, απάντησε ο γνωστός καλλιτέχνης.
«Δεν είχα ιδέα, ειλικρινά, ξέρω να ξεχωρίζω το νόμιμο, από το ηθικό... Αν το ήξερα θα είχα αντιδράσει» είπε ο ίδιος, μεταξύ άλλων.
Δείτε το απόσπασμα από το "Πρωινό" του ΑΝΤ1 στο http://www.entertv.gr/article/397784/o-vasilis-papakonstantinoy-gia-tin-etaireia-sti-voylgaria-kai-tin-eforia-den-eiha
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.