Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Εκτός εαυτού ο Μελισσανίδης: «Τα ψωμιά τους τελειώσανε»!

Έξαλλος με τη διαιτησία και την κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο παρουσιάστηκε ο Δημήτρης Μελισσανίδης. Μετά το ΑΕΚ-Ξάνθη μίλησε για «νεκροκεφαλές που διοικούν» κι είπε ότι «τα ψωμιά τους τελειώσανε»

Εκτός εαυτού ο Μελισσανίδης: «Τα ψωμιά τους τελειώσανε»!

Εξοργισμένος με την κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο εμφανίστηκε ο Δημήτρης Μελισσανίδης
Με αφορμή τη διαιτησία του Κουκουλάκη στο παιχνίδι της ΑΕΚ με τη SKODA Ξάνθη, ο αντιπρόεδρος της «Δικέφαλος 1924» ξέσπασε κατά της ΕΠΟ κι όσων θεωρεί ότι υποκινούν τα στελέχη της. 
Μιλώντας λοιπόν στην κάμερα του ΣΚΑΪ έξω από τη θύρα των επισήμων, σημείωσε χαρακτηριστικά: 
«Λίγες ώρες τους μείνανε. Τα ψωμιά τους τελειώσανε. Δεν μπορεί λίγα άτομα να καταστρέφουν το ποδόσφαιρο. Διοικούν το ποδόσφαιρο νεκροκεφαλές και γκρανκάσες».

πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.