Σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου
Ένοπλος λέγεται ότι παραμένει στο χώρο - Δεν υπάρχουν αναφορές για νεκρούς ή τραυματίες
«Συναγερμός» σήμανε σε ιατρικό κέντρο του Ναυτικού στο Σαν Ντιέγκο των ΗΠΑ, έπειτα από αναφορές για παρουσία ενόπλου. Όπως αναφέρει λογαριασμός του ιατρικού κέντρου στο Facebook όσοι βρίσκονται στο χώρο καλούνται να «τρέξουν, ή να κρυφτούν ή να αντισταθούν». Στο μεταξύ, σύμφωνα με διεθνή δίκτυα, ακούστηκαν και πυροβολισμοί, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό αν υπάρχουν νεκροί ή τραυματίες. Εκπρόσωπος της αστυνομίας του Σαν Ντιέγκο δήλωσε πως το αστυνομικό τμήμα έλαβε κλήση για παρουσία ενόπλου, αλλά δεν υπήρχε αίτημα για βοήθεια, επομένως δεν έχουν σταλεί στο σημείο αστυνομικές δυνάμεις.
πηγή; www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.