Με εμφάνιση-απάντηση σε όλους, η Εθνική ομάδα γυναικών έδειξε ότι έχει… σφυγμό στην αναμέτρηση κόντρα στις ισχυρές Ρωσίδες, παίρνοντας τη μεγάλη νίκη στη διαδικασία των πέναλτι, όπου η Χρυσή Διαμαντοπούλου απέκρουσε δύο, επιβεβαιώνοντας ότι τα πέναλτι για αυτήν δεν είναι θέμα ημέρας, αλλά ικανότητας.
Τελικό σκορ: Ελλάδα-Ρωσία 13-12 (κανονική διάρκεια 9-9). Η Εθνική είναι 5η ομάδα στην Ευρώπη.
Στην κανονική διάρκεια, η Εθνική έκανε τρομερό comeback στο τέταρτο οκτάλεπτο. Με ένα πανέξυπνο γκολ της Ελευθερίας Πλευρίτου και ένα ακόμη με την υπογραφή της Αντιγόνης Ρουμπέση και τα δύο με παίκτη παραπάνω από κερδισμένες αποβολές της Αλεξάνδρας Ασημάκη (πέτυχε και το 7ο γκολ της Ελλάδας), η Εθνική ισοφάρισε το σκορ, ενώ ο παίκτης λιγότερο ήταν το κομμάτι που έδωσε την ισοπαλία στις διεθνείς, με την τελευταία φάση του αγώνα να ανήκει ολοκληρωτικά στην τάπα της Μαργαρίτας Πλευρίτου, που έστειλε το ματς στα πέναλτι.
Στα πέναλτι, Ρουμπέση, Αβραμίδου, Τσουκαλά και Ελευθερία Πλευρίτου σκόραραν, με την μόνη άστοχη προσπάθεια της Εθνικής να είναι το δοκάρι της Φιλιώς Μανωλιουδάκη, όμως αυτό λίγη σημασία έχει γιατί στην άλλη άκρη της πισίνας η Χρυσή Διαμαντοπούλου χάρισε την 5η θέση της Ευρώπης στην Εθνική ομάδα, με δύο αποκρούσεις.
Ανεξαρτήτως αποτελέσματος, απόψε η Εθνική έδειξε ομαδικότητα και θέληση, πέτυχε επιτέλους μεγάλα γκολ, οι παίκτριες φάνηκε ξεκάθαρα ότι το ευχαριστήθηκαν, υπήρξαν πανηγυρισμοί και στο τέλος χαμόγελα ανάμεσα στις πρωταγωνίστριες, τα οποία αποτελούν οδηγό για το Προολυμπιακό τουρνουά της Γκούντα.
Μην ξεχνάμε, ότι η ίδια ομάδα, η Ρωσία, είχε διαλύσει την Εθνική πριν μερικές ημέρες με δέκα γκολ διαφορά και σήμερα πήρε την πιο γλυκιά απάντηση, όπως όλοι μας…
Επίσης, να αναφερθεί ότι η Ελλάδα με τη νίκη επί τις Ρωσίας εξασφάλισε τη συμμετοχή της στο επόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα!
πηγή: www.waterpolonews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.