Κάλεσμα προς όλους τους δημοσιογράφους να συμμετέχουν στο αυριανό παλλαϊκό συλλαλητήριο που συνδιοργανώνουν ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΕ, συνδικάτα και κοινωνικοί φορείς, με συγκέντρωση στις 12:00 στην πλατεία Ομονοίας, απευθύνει η ΕΣΗΕΑ.
Η Ένωση Συντακτών σημειώνει ότι αγωνίζεται, όπως όλοι, για την ανατροπή «των σχεδίων που θέλουν να οδηγήσουν το σύνολο των (ακόμη) εργαζόμενων, των ανέργων, των συνταξιούχων, των απλήρωτων και την ελληνική οικογένεια στην πλήρη εξαθλίωση, επιβραβεύοντας την εργοδοτική αυθαιρεσία, τη μαύρη εργασία και την ασυδοσία του κεφαλαίου».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.