Σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους, αλλά και στον συντονισμό τους, αποφάσισαν να
προχωρήσουν οι εκπρόσωποι των αγροτών 30 μπλόκων από όλη τη χώρα, που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο μπλόκο των Τεμπών.
Συγκεκριμένα, συμφώνησαν την Κυριακή και τη Δευτέρα να εντείνουν τους αποκλεισμούς της Εθνικής Οδού, με τετράωρο αποκλεισμό ημερησίως, από τις 12 μ.μ. μέχρι της 2 μ.μ. αλλά και από τις 7 μέχρι τις 9 μ.μ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.