Ο Νικήτας Αυγουλής δεν πιστεύει στους "ευχάριστους πονοκέφαλους", γιατί κάθε πονοκέφαλος πολύ απλά είναι δυσάρεστος. Πιστεύει όμως, στις πολλές και καλές επιλογές που με σωστή διαχείριση και καλό Παπανικολάου θα κάνουν τον Ολυμπιακό ακόμα πιο... μάχημο!
Ο Ολυμπιακός δεν αφήνει τις ευκαιρίες να περνούν! Ακόμα και τη στιγμή που δείχνει να έχει μια ομάδα με εξαιρετική χημεία και απεριόριστες δυνατότητες παίρνει το ρίσκο για να βάλει στη μηχανή του έναν ακόμα πραγματικά καλό παίκτη, τον Κώστα Παπανικολάου.
Σίγουρα ο χρόνος προσαρμογής που θα χρειαστεί ο «Παπ» σε σχέση με έναν που δεν είχε περάσει ποτέ ξανά από τα εσωτερικά του ΣΕΦ, είναι ελάχιστος. Άρα πολύ γρήγορα ο Γιάννης Σφαιρόπουλος πρέπει να πάρει τις αποφάσεις του, γιατί σε κάθε παιχνίδι πρέπει να δηλώνονται μέχρι δώδεκα…
Στη θέση «3» που παίζει ο Παπανικολάου, ο Ολυμπιακός έχει τον Λοτζέσκι (που υπό συνθήκες ακουμπάει και λίγο στο «2»), τον Παπαπέτρου (που έχει ξεκινήσει να ακουμπάει στο «4») και φυσικά τον Στρόμπερι που μπορεί να παίξει επίσης δύο θέσεις στην περιφέρεια. Σαν small forward άρα ο Παπανικολάου χωράει και παραχωράει. Συνωστισμός πλέον δημιουργείται σε άλλες θέσεις και θα εξηγήσουμε τι ακριβώς εννοούμε.
Με τον Παπανικολάου, τον Λοτζέσκι και τον Στρόμπερι, ο Ιωάννης Παπαπέτρου απομακρύνεται από την θέση «3» και μπαίνει πλέον στη λίστα με τους power forward. Εκεί υπάρχει φυσικά ο Πρίντεζης και περιστασιακά έστω και για λίγο ο Αγραβάνης πιο σπάνια ο Τσαϊρέλης. Πλέον το ζευγάρι στο «4» θα είναι οι Πρίντεζης – Παπαπέτρου, ενώ μετακινείται μία θέση και ο Αγραβάνης που λογικά θα παίζει μόνο ως «5».
Εκεί λοιπόν στους Center ο Χάντερ είναι η πρώτη επιλογή και θα παραμείνει, ο Αγραβάνης, ο Τζέιμς και ο Μιλουτίνοφ έρχονται από πίσω, λογικά κάποιος θα χρειαστεί να μείνει και εκτός δωδεκάδας. Ένας συνωστισμός επίσης παρατηρείται και στις θέσεις των κοντών. Εκτός των Σπανούλη, Μάντζαρη και Χάκετ που θα συνεχίσουν να έχουν τον ρόλο και τον χρόνο τους, υπάρχει πλέον ο Στρόμπερι που εκτός από «3» πρέπει πια να βρει λίγο χρόνο και στο «2», ενώ οι Όντομ και Αθηναίου λογικά θα χάσουν χρόνο με τη νέα τάξη πραγμάτων.
Αυτό ενδεχομένως να είναι και το πιο δύσκολο κομμάτι που οφείλει να διαχειριστεί ο προπονητής του Ολυμπιακού. Ο Αθηναίου για όσο απουσίαζε ο Σπανούλης έβγαλε ασπροπρόσωπο τον Σφαιρόπουλο για την επιλογή του και ο Όντομ είναι ένας παίκτης που αποκτήθηκε πρόσφατα και έχει δείξει καλά στοιχεία ως τώρα, ειδικά σε ότι αφορά τις αμυντικές του επιδόσεις.
Βέβαια ο Σφαιρόπουλος έχει αποδείξει ότι δεν λειτουργεί στην τύχη και ότι οι επιλογές του είναι μελετημένες με κάθε λεπτομέρεια. Με αυτό το σκεπτικό ο Παπανικολάου είναι μια καλή περίπτωση που δεν θα ταράξει τα νερά στην ομάδα, αλλά θα τα κάνει ακόμα πιο ορμητικά και επικίνδυνα για τους επικείμενους αντιπάλους του Ολυμπιακού.
πηγή: www.sportit.gr (Νικήτας Αυγουλής)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.