Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Προβλήματα από τον παγετό σε Ξάνθη και Ροδόπη



Αισθητή βελτίωση παρουσιάζουν οι καιρικές συνθήκες στη Θράκη από το πρωί, καθώς επικρατεί ηλιοφάνεια αλλά και χαμηλές θερμοκρασίες...

Το χιόνι που έπεφτε μέχρι και τα μεσάνυχτα στην Κομοτηνή και την Ξάνθη αφήνει σήμερα το πρωί πίσω του παγωμένους δρόμους-παγίδες για οδηγούς και πεζούς, αφού σε πολλά σημεία μέσα στις πόλεις αλλά και στο επαρχιακό δίκτυο των νομών Ξάνθης και Ροδόπης δεν έχει πέσει αλάτι, με συνέπεια ο παγετός σε πολλά σημεία του οδοστρώματος να είναι έντονος.

Η Εγνατία Οδός παραμένει ανοιχτή, αλλά η διέλευσή της χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, ιδιαίτερα από το ύψος του κόμβου της ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης μέχρι και το συνοριακό φυλάκιο των Κήπων, όπου η αστυνομία συνιστά τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στους οδηγούς.


Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/01/blog-post_744.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.