Άτυπη ρεβάνς για την ήττα στο ΟΑΚΑ πήρε η ΑΕΚ επικρατώντας 0-1 του Λεβαδειακού με το πολύ όμορφο γκολ του Ρόναλντ Βάργκας.
Προβάδισμα πρόκρισης στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδας πήρε η Ένωση στη Λιβαδειά, αν και το 0-1 είναι επισφαλές σκορ και θα πρέπει στο ΟΑΚΑ να καθαρίσει από νωρίς την πρόκριση, ώστε να μην μπει σε μπελάδες.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/320326/theobargkia-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.