Σε ένα ματς γεμάτο συγκινήσεις ο Παναθηναϊκός νίκησε 2-1 με ανατροπή τον ΠΑΣ στα Γιάννινα και έκανε το πρώτο βήμα για την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου.
---Σκόρερς οι Ακόστα στο 57' , Αμπέντ στο 75΄ και Πέτριτς στο 78΄.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/320455/me-petrits-ki-ampent-pas-gia-anatropi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.