Μπορεί κάθε μεσημέρι να τη βλέπουμε στην παρέα της Κατερίνας Καινούργιου, αλλά η Φωτεινή Πετρογιάννη ετοιμάζεται και για δεύτερο ρόλο. Σύμφωνα με πληροφορίες, παράλληλα με το «Λόγω TiVis» ετοιμάζεται να βγει στοn δρόμο με τον Δημήτρη Μάρκο, για τα νέα επεισόδια της «Γειτονιάς», μιας εκπομπής που είδαμε πέρσι ,στο β΄ μισό της σεζόν, και αγαπήθηκε πολύ από τον κόσμο.
πηγή: περιοδικό TV24
πηγή: περιοδικό TV24


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.